Kako dobro sodelovati z naročnikom?

Odnos marketinške agencije do naročnika je ključen za uspeh vsake marketinške kampanje. Kako lahko naročnik in agencija vzpostavita in ohranjata kakovostno sodelovanje, ki bo prineslo želene rezultate? Predstavljamo vam nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali izboljšati vaš odnos z naročnikom.
Preberi več

Kako izbrati pravo marketinško agencijo?

Kako izbrati pravo marketinško agencijo? Če želite povečati svojo prepoznavnost, prodajo in dobiček, potrebujete učinkovito marketinško strategijo, ki bo pritegnila vaše ciljne stranke in jih prepričala v nakup vaših izdelkov ali storitev. Za to pa potrebujete tudi pravo marketinško agencijo, ki bo razumela vaše cilje, potrebe in proračun ter vam ponudila ustrezne rešitve. Kako pa […]
Preberi več

Trajnostno oziroma nefinančno poročanje

Trajnostno poročanje bo kmalu obvezno za širši krog podjetij Si predstavljate, da finančno poročanje ne bi bilo standardizirano? Pa ni bilo vedno tako. Preteklo je kar 80 let, da so se vzpostavili standardi finančnega poročanja. Kako pa je urejeno nefinančno poročanje oz. poročanje o trajnostnem razvoju? To področje se je v zadnjih letih izjemno hitro […]
Preberi več

Trajnost in profitabilnost

V zadnjem času sem govorila s številnimi direktorji podjetij na temo trajnostnega razvoja. Kljub temu, da se zdi, da o trajnosti zdaj govorijo prav vsi, lahko podjetja razvrstim v (a) tista, ki se ne držijo zakonodaje, (b) tista, ki se držijo zakonskega minimuma, (c) potem pridejo podjetja, ki stremijo k malo več in (d) podjetja, ki so trajnostni razvoj integrirala v vse pore poslovanja.
Preberi več