Marketinško svetovanje
Povezujemo praktične izkušnje in akademska dognanja
Zadnji prispevki
Kako dobro sodelovati z naročnikom?
Kako izbrati pravo marketinško agencijo?
Pasti »greenwashinga« ali zelenega zavajanja
Kontaktirajte nas
-
Rimska cesta 25a
SI - 1000 Ljubljana - info@sila-modic.si
- +386 40 740 074
- pon. - pet. 9:00 do 16:00
Marketing strategija
Razumemo posebnosti različnih trgov, kupcev in procesov, kar nam omogoča hiter vpogled in praktične rešitve, s katerimi boste iz tržne igre izšli kot zmagovalec.
Sodelovali smo pri reorganizaciji številnih marketinških oddelkov podjetij in pomagali lansirati in razviti različne blagovne znamke na trgu jadranske regije, od katerih večina še danes uspešno konkurira svetovnim velikanom.
Marketinške strategije za uvajanje novega izdelka ali blagovne znamke
Ste že razmišljali o vstopu na nove trge, a ne veste, kako bi se tega najbolje lotili?
Ali že stopate po poteh uspešnih izvoznikih, a še vedno ne dosegate takšnih rezultatov, kot oni?
Zagotovo si ne morete privoščiti preselitve svojih najboljših zaposlenih v tujino, saj jih potrebujete na domačem trgu. Sila & Modic Consulting vam lahko skupaj s strokovnim pogodbenim osebjem pomaga pri naslednjem:
- razviti mednarodno tržno funkcijo in jo optimalno vključiti v svojo organizacijo (B2B in B2C podjetja),
- izbrati državo vstopa na trg,
- prepoznati potencial,
- razvijati in pozicionirati izdelke in storitve,
- razviti in predstaviti nove blagovne znamke,
- upravljati blagovne znamke po vaših pravilih in zahtevah,
- voditi odnose z marketinškimi agencijami (od začetnih pogovorov in pogajanj do sestankov, sklenitve pogodb in nadzora nad izvajanjem projekta),
- ovrednotiti rezultate in priporočati izboljšave.
Znamčenje (branding)
Blagovne znamke so pogosto največje bogastvo podjetja. Menedžerji, ki to prepoznajo, znajo pametno razvijati blagovne znamke in maksimirati njihovo vrednost za lastnike.
Za potrošnike blagovna znamka predstavlja obljubo zanesljivosti, ki je v teh nestabilnih časih pogosto primanjkuje. Kljub upadanju zvestobe blagovni znamki, kar se pripisuje zmanjšanju kupne moči ali spremembi nakupnih navad, so priznane blagovne znamke še naprej zmagovalke na tržnem bojišču. Naj bo vaša znamka ena izmed njih.
Pomagamo vam določiti temelje blagovne znamke, portfelj blagovnih znamk, arhitekturo blagovne znamke in nudimo strateške usmeritve.
Komunikacijske strategije
Imate idejo, izdelek, storitev, ki je ne znate tržiti. Kaj storiti, da bo uspešna? Kako se izogniti napakam, ki večini idej preprečujejo, da bi preživele prva leta svojega obstoja?
Pri podjetju Sila & Modic Consulting vam lahko pomagamo pri doseganju vaših ciljev.
Mentorstvo
Poleg blagovnih znamk so največje bogastvo podjetja tudi zaposleni, zlasti mlajši. Njihov razvoj v skladu z zahtevami njihove organizacije je naložba, ki podjetju omogoča, da v prihodnosti ohrani svojo konkurenčno prednost.
Na žalost vsakodnevno delo in cilji, ki jih je treba doseči ali preseči, pogosto ovirajo ustrezen razvoj najbolj nadarjenega osebja podjetja.
Naše izkušnje, leta mentorstva mladim kolegom in pomoč iz prve roke lahko pospešijo ta proces.
Delavnice in izobraževanja
Se vam je že kdaj zgodilo, da ste rešitev skoraj prodali, a si je stranka nenadoma premislila?
Ste si zaslužili zmago, a je na koncu zmagal kdo drug?
Ste ustvarili popoln projekt, a tega vaš poslovni partner ni prepoznal?
Šibka in nestrokovna predstavitev lahko spodkoplje najboljši projekt, ponudbo ali rešitev.
Sila & Modic Consulting vam lahko pomaga razviti in pripraviti zmagovalno predstavitev. Lahko vam zagotovimo bistvene elemente in da ob pravem času na pravi način povemo prave stvari. Pred velikim trenutkom lahko izvedemo vajo, da vam damo zadnja navodila in priporočila. Ponujamo tudi prilagoditve spletne predstavitve!
Naše izkušnje vključujejo več kot 100 predavanj in delavnic ter več kot 850 različnih predstavitev v več jezikih. V naprednih predstavitvenih veščinah lahko organiziramo nekaj-urne tečaje ali celodnevne delavnice.