Medijsko svetovanje

Spremljamo trende, evaluiramo delo medijskih agencij, predlagamo strategije in taktike

Po novem te storitve nudimo v partnerstvu z mednarodno revizorsko mrežo STARS.

Zadnji prispevki

Kontaktirajte nas

  • Rimska cesta 25a
    SI - 1000 Ljubljana
  • info@sila-modic.si
  • +386 40 740 074
  • pon. - pet. 9:00 do 16:00
Medijska strategija

Mediji in medijska strategija

V današnjem vse bolj zapletenem medijskem okolju oglaševalci prepoznajo potrebo po strokovnih medijskih revizorjih, ki jim pomagajo:

  • najti prave medijske partnerje,
  • izbrati prave medijske agencije,
  • oceniti in spremljati dostavo agencij ter
  • svetovati o medijskih strategijah.

Barbara Modic ima 20 let izkušenj v medijih in medijski agenciji, zato medijsko poslovanje pozna z obeh strani.

Bila je namestnica direktorja prodaje največje televizijske postaje v Sloveniji in direktorica dveh priznanih agencij za zakup medijev v jadranski regiji.

Sodelovala je v več kot 200 medijskih natečajih. Kot neodvisna revizorka medijev je vodila več medijskih natečajev za mednarodne stranke na več trgih.

Revizije medijskega zakupa

Upravljanje medijskih natečajev

Vodimo celoten postopek, od ožjega seznama povabljenih agencij, priprave dokumentacije z vsemi predlogami do končne ocene prejetega predloga in priporočil, katera je zmagovalna agencija.

Upravljanje skladnosti pogodb

Pogosta vprašanja naših strank:

  • Ali je moja medijska pogodba še vedno ustrezna glede na trenutno medijsko krajino?
  • Kaj je industrijski standard?
  • Ali agencija dostavlja obljubljeno?

Spremljamo dobavo dogovorjenih ključnih kazalnikov uspešnosti tako stroškovno kot kakovostno.

Pogajanja o medijskem zakupu in svetovanje

Pogajanja z mediji za pogoje zakupa

Če nimate agencije za zakup medijev ali ne želite organizirati medijskega natečaja, se lahko v vašem imenu mi pogajamo z medijskimi hišami.

Svetovanje glede medijske strategije in taktike

Medijska krajina se hitro spreminja in podjetja pogosto prosijo za nasvet o različnih temah:

  • Kako učinkovite so cene medijev, ki jih zakupujemo?
  • Kakšna je prava kombinacija medijev za določen proračun in cilj?
  • Kaj je pravi medijski miks za nas in kakšna razdelitev proračuna po medijih je smiselna?

Delavnice

Organiziramo delavnice z zanimivimi medijskimi temami, kot so:

  • Napake in priložnosti pri pripravi medijskih natečajev.
  • Kako opredeliti ustrezne KPI medijev?
  • Medijski trendi.
Tukaj sva za vas:
Iztok-Sila

Iztok Sila

Ustanovitelj in svetovalec za marketing

Iztok Sila

Ustanovitelj in svetovalec za marketing
barbara-modic

Barbara Modic

Svetovalka za marketing, medije in trajnost

Barbara Modic

Svetovalka za marketing, medije in trajnost